Oferta kursów i szkoleń w Ostrowi Mazowieckiej

Prowadzący: mgr Małgorzata Staśkiel

Mgr Małgorzata Staśkiel – mgr prawa, aplikantka radcowska, absolwentka Studiów Podyplomowych Zamówień Publicznych Wydziału Prawa i Administracji w Warszawie, absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku. Doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych zdobywała w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Suwałkach, następnie w Ministerstwie Skarbu Państwa, później w Mazowieckim Porcie Lotniczym Warszawa-Modlin Sp. z o.o., a obecnie w PKP S.A. w Warszawie. Ponadto prowadziła szereg wykładów na studiach stacjonarnych z zakresu źródeł prawa, elementów prawa konstytucyjnego, administracyjnego, cywilnego, karnego, handlowego, oraz rozumienia konsekwencji naruszenia przepisów prawa.

Do kogo skierowany jest kurs:

Kurs skierowany jest do osób początkujących i rozpoczynających pracę w komórkach ds. zamówień publicznych lub posiadających niewielkie doświadczenie w tym zakresie. Do zamawiających a także do każdego, kto chce nabyć lub poszerzyć wiedzę z tematu zamówień publicznych. Podczas szkolenia uczestnicy poznają poszczególne etapy przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z wieloma wskazówkami i praktycznymi przykładami.

Program szkolenia:

  • Ustawa Prawo zamówień publicznych;
  • Akty wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Zachowanie uczciwej konkurencji podczas udzielania zamówienia publicznego;
  • Zamawiający sektorowi;
  • Wspólne ubieganie się o zamówienie publiczne;
  • Komisja przetargowa;
  • Wadium;
  • Ustalenie szacunkowej wartości zamówienia publicznego;
  • Składanie ofert częściowych;
  • Tryby udzielania zamówień publicznych;
  • Ogłoszenie o zamówieniach publicznych;
  • Otwarcie ofert;
  • Dokumenty po zakończeniu postępowania.

 Czas trwania: 8 godzin, 

Koszt: 300 zł

Prowadząca kurs: mgr Magdalena Parzych

Mgr Magdalena Joanna Parzych – doktorantka Uniwersytetu Warszawskiego Wydział Zarządzania, Katedra Psychologii i Organizacji Przedsiębiorstw, Specjalizacja Zarządzanie Kapitałem Ludzkim. Współpracująca z kadrą dydaktyczną uczelni od 2008 roku. Autorka wielu publikacji dotyczących problemów w zarządzaniu zasobami ludzkimi, poprzez dysfunkcje występujące w przedsiębiorstwach po badanie wartości klienta dla firm. Pracownik dydaktyczny Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży (Instytut Przedsiębiorczości) oraz Warszawskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie (Wydział Zarządzania). Prowadzi warsztaty dla Otwartego Uniwersytetu Warszawskiego z zakresu: Budowania zespołów pracowniczych, zarządzanie konfliktem, komunikacja interpersonalna, system zarządzania czasem. Jest menedżerem do spraw kompetencji miękkich (studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) oraz Certyfikowany Trener Biznesu z zakresie kompetencji miękkich. Od 2009 roku Wiceprezes Łomżyńskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, czynny działacz wśród przedsiębiorców przede wszystkim województwa podlaskiego a od 1997 roku współpracuje z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. oraz od 2003 roku z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Warta S.A. nie tylko na podłożu ubezpieczeniowym (agent ubezpieczeniowy – samodzielnie funkcjonująca Agencja – multi) ale również naukowym poprzez badania grupy sprzedawców.

Do kogo skierowany jest kurs:

Kurs skierowany jest do obecnych i przyszłych menedżerów różnych korporacji.

Kurs pomoże uczestnikom:

  • Poznać różny styl osobowości współpracowników i dostosowywać przekaz komunikacyjny do różnych sytuacji;
  • Rozpoznawać swój oraz innych osób styl komunikowania się;
  • Komunikować się zarówno w 4 oczy jak i w większym gronie (zespole, grupie)  na poziomie zadaniowym (komunikacja oparta na faktach) oraz na płaszczyźnie emocjonalnej (komunikacja oparta na relacjach);
  • Dbać o jasny, przejrzysty obieg informacji nie tylko w zespole, a także o prostotę i zwięzłość przekazu aby uniknąć nieporozumień;
  • Stosować parafrazę (weryfikacja pytań i przekazu informacji).
  • Kurs z komunikacji przeprowadzone będzie metodami:
  • Ćwiczenia, symulacje i gry szkoleniowe: zdecydowanie pomagają te metody rozwijając u uczestników szkolenia ich umiejętność komunikowania się;
  • Prezentacje multimedialne oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej do ewentualnego uzupełniania;
  • Filmiki instruktarzowe – obrazujące poruszane zagadnienia.

Program kursu:

  1. Komunikacja werbalna i niewerbalna – symbole, znaki, nacje;
  2. Wzmacnianie tolerancji poprzez zrozumienie różnic indywidualnych – Case POTOP;
  3. Osobowość i temperament a styl komunikowania się;
  4. Percepcja odbierania przekazu – płeć mózgu;
  5. 5 poziomów słuchania jako podstawa dobrego komunikowania się;
  6. Parafraza i zarządzanie informacją Case – Kto porwał samolot?

Koszt kursu: 300 zł, 

Czas trwania: 8 godzin

Prowadzący: mgr Michał Bąkowski

Mgr Michał Bąkowski – absolwent studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz studiów doktoranckich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wieloletni nauczyciel przedmiotów ekonomicznych oraz pracowników komórek finansowo-księgowych.

Dla kogo jest przeznaczony:

Kurs ten przeznaczony jest dla osób, które znają zasady rachunkowości i mają w planach rozpoczęcie kariery zawodowej w dziale księgowości. Celem kursu jest nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia ksiąg rachunkowych w programie FK SYMFONIA.

Program kursu:

  • Zakładanie firmy od podstaw w programie FK SYMFONIA;
  • Księgowanie operacji gospodarczych: zakupu, sprzedaży, kosztowych, finansowych;
  • Tworzenie bilansu zamknięcia oraz generowanie dokumentów do Urzędu Skarbowego.

Koszt: 300 zł,
Czas trwania: 5 godzin

Prowadzący: mgr Michał Bąkowski

Mgr Michał Bąkowski – absolwent studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz studiów doktoranckich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wieloletni nauczyciel przedmiotów ekonomicznych oraz pracowników komórek finansowo-księgowych.

Dla kogo jest przeznaczony:

Kurs skierowany jest do osób przygotowujących się do pracy z programem Płatnik oraz zamierzających podnieść swoje kwalifikacje zawodowe w zakresie praktycznego zastosowania tego programu z w działalności kadrowo-płacowej.

Program kursu:

  • Instalacja programu oraz ustawienia parametrów programu;
  • Zakładanie kartotek płatnika oraz dokumentów zgłoszeniowych;
  • Tworzenie kartotek ubezpieczonych oraz dokumentów zgłoszeniowych;
  • Generowanie dokumentów rozliczeniowych.

Koszt: 300 zł,
Czas trwania: 5 godzin

Prowadząca kurs: mgr Magdalena Parzych

Mgr Magdalena Joanna Parzych – doktorantka Uniwersytetu Warszawskiego Wydział Zarządzania, Katedra Psychologii i Organizacji Przedsiębiorstw, Specjalizacja Zarządzanie Kapitałem Ludzkim. Współpracująca z kadrą dydaktyczną uczelni od 2008 roku. Autorka wielu publikacji dotyczących problemów w zarządzaniu zasobami ludzkimi, poprzez dysfunkcje występujące w przedsiębiorstwach po badanie wartości klienta dla firm. Pracownik dydaktyczny Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży (Instytut Przedsiębiorczości) oraz Warszawskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie (Wydział Zarządzania). Prowadzi warsztaty dla Otwartego Uniwersytetu Warszawskiego z zakresu: Budowania zespołów pracowniczych, zarządzanie konfliktem, komunikacja interpersonalna, system zarządzania czasem. Jest menedżerem do spraw kompetencji miękkich (studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) oraz Certyfikowany Trener Biznesu z zakresie kompetencji miękkich. Od 2009 roku Wiceprezes Łomżyńskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, czynny działacz wśród przedsiębiorców przede wszystkim województwa podlaskiego a od 1997 roku współpracuje z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. oraz od 2003 roku z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Warta S.A. nie tylko na podłożu ubezpieczeniowym (agent ubezpieczeniowy – samodzielnie funkcjonująca Agencja – multi) ale również naukowym poprzez badania grupy sprzedawców.

Do kogo jest skierowany:

Do wszystkich osób mających kontakt z klientem, zarówno indywidualnym jak instytucjonalnym. Pracujących nie tylko w instytucjach finansowych takich jak: banki, parabanki, zakłady ubezpieczeń, biura maklerskie itp., ale także w salonach samochodowych, sklepach itp.

Kurs pomoże uczestnikom:

  • Odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego klienci nie wracają?
  • Poznanie głównych elementów profesjonalnej obsługi klienta;
  • Nabyć umiejętność nawiązania nici porozumienia z klientem;
  • Uporządkować zasad prawidłowej prezentacji siebie, firmy i jej produktów/usług;
  • Zamknięcie sprzedaży.

Kurs przeprowadzony będzie metodami:

  • Ćwiczenia, symulacje i gry szkoleniowe: zdecydowanie pomagają te metody rozwijając u uczestników szkolenia ich umiejętność z zagadnień dotyczących sprzedaży;
  • Prezentacje multimedialne oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej do ewentualnego uzupełniania;
  • Filmiki instruktarzowe – obrazujące poruszane zagadnienia.

Program kursu:

  1. Klient prawdę Ci powie – ćwiczenie dotyczące rozpoznawania problemów, dlaczego klienci nie wracają?
  2. Strategia – klient prawdę ci powie – ćwiczenie;
  3. Techniki sprzedaży: typ klienta;
  4. Techniki sprzedaży: typ sprzedawcy;
  5. Psychologia sprzedaży: dziesięć nieświadomych praw perswazji;
  6. Elementy marketingu szeptanego.

Koszt kursu: 300 zł
Czas trwania: 8 godzin

Prowadząca kurs: mgr Magdalena Parzych

Mgr Magdalena Joanna Parzych – doktorantka Uniwersytetu Warszawskiego Wydział Zarządzania, Katedra Psychologii i Organizacji Przedsiębiorstw, Specjalizacja Zarządzanie Kapitałem Ludzkim. Współpracująca z kadrą dydaktyczną uczelni od 2008 roku. Autorka wielu publikacji dotyczących problemów w zarządzaniu zasobami ludzkimi, poprzez dysfunkcje występujące w przedsiębiorstwach po badanie wartości klienta dla firm. Pracownik dydaktyczny Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży (Instytut Przedsiębiorczości) oraz Warszawskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie (Wydział Zarządzania). Prowadzi warsztaty dla Otwartego Uniwersytetu Warszawskiego z zakresu: Budowania zespołów pracowniczych, zarządzanie konfliktem, komunikacja interpersonalna, system zarządzania czasem. Jest menedżerem do spraw kompetencji miękkich (studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) oraz Certyfikowany Trener Biznesu z zakresie kompetencji miękkich. Od 2009 roku Wiceprezes Łomżyńskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, czynny działacz wśród przedsiębiorców przede wszystkim województwa podlaskiego a od 1997 roku współpracuje z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. oraz od 2003 roku z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Warta S.A. nie tylko na podłożu ubezpieczeniowym (agent ubezpieczeniowy – samodzielnie funkcjonująca Agencja – multi) ale również naukowym poprzez badania grupy sprzedawców.

 

Do kogo jest skierowany kurs:

Do wszystkich osób, które chcą efektywniej zarządzać swoim czasem.

Kurs pomoże uczestnikom:

  • Odpowiedzieć na pytanie: Co to znaczy być zorganizowanym i czy osobowość przeszkadza nam w organizowaniu czasu?
  • Nabyć umiejętność pracy z organizerem: spotkania, zadania, cele;
  • Analizować wykorzystanie czasu z punktu widzenia kosztów i zysków: złodzieje czasu;
  • Nabyć umiejętność delegowania zadań.
  • Kurs przeprowadzony będzie metodami:
  • Ćwiczenia, symulacje i gry szkoleniowe: zdecydowanie pomagają te metody rozwijając u uczestników szkolenia ich umiejętność z zagadnień dotyczących zarządzania czasem;
  • Prezentacje multimedialne oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej do ewentualnego uzupełniania;
  • Filmiki instruktarzowe – obrazujące poruszane zagadnienia.

Program szkolenia:

  1. Autodiagnoza zarządzania czasem: test, wprowadzenie do tematu, omówienie wyników;
  2. Budżet czasu: na co zużywany czas?
  3. Diagnoza tak zwanych złodziej czasu i sposoby radzenia sobie z największymi złodziejami;
  4. Definiowanie celów i spisywanie ustalonych przez siebie celów;
  5. Planowanie:
    • Diagram Eisenhowera – podział zadań na pilne, niepilne, ważne i nieważne;
    • Zarządzanie priorytetami – zasada Pareto w skutecznym zarządzaniu czasem;
    • Zarządzanie priorytetami – zasada ABC.
  6. Delegowanie zadań
    • Korzyści z delegowania zadań;
    • Przyczyny niedelegowania zadań;
    • Poziomy delegowania zadań;
    • Problemy z delegowaniem i jak je rozwiązywać;
    • Tworzenie harmonogramu zadań.

Koszt kursu: 300 zł,

Czas trwania: 8 godzin

Program kształcenia w ramach szkolenia w zakresie specjalizacji I stopnia w zawodzie pracownik socjalny, zatwierdzony został decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 24 lutego 2014 r. Nr DPS-VI-51112-1056-25-MJ/14(15)

Celem szkolenia jest uzupełnienie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych pracowników socjalnych.

Koszt szkolenia dla jednego uczestnika wynosi:

  • wpisowe: 100 zl;
  • czesne: 2 700 zł;
  • opłata archiwizacyjna oraz za wydanie świadectwa: 130 zł.

Zgodnie z § 8 ust.2 rozporządzenia Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 kwietnia 2012 r. w sprawie specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny (Dz. U. z dnia 8 maja 2012 r. poz. 486), warunkiem przystąpienia do szkolenia z zakresu I stopnia specjalizacji jest spełnianie poniższych wymagań:

  1. posiadanie uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, uzyskanego na podstawie przepisów z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r. poz.182 z późn. zm.) lub art.5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 48, poz.320), lub posiadanie decyzji o uznaniu kwalifikacji w zawodzie regulowanym pracownika socjalnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394);
  2. posiadanie co najmniej 2-letniego stażu w zawodzie pracownika socjalnego.

Wymagane dokumenty:

  • karta zgłoszenia,
  • zaświadczenie o zatrudnieniu i stażu pracy,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • dowód wpłaty opłaty za szkolenie.

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, dostarczenie prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza oraz innych wymaganych dokumentów.

BANK PEKAO S.A.: 19 1240 5211 1111 0000 4929 0899

W tytule przelewu należy wpisać: Specjalizacja I stopnia. Należy także podać imię i nazwisko osoby, której wpłata dotyczy .

Kontakt z nami

Wydział Nauk Ekonomicznych w Ostrowi Mazowieckiej

ul. Rubinkowskiego 8
07-300 Ostrów Mazowiecka

Dziekanat czynny

poniedziałek – piątek

8.00-16.00

oraz w terminach zjazdów

8.00-13.00

tel. 29-746-88-30

Dziekan Wydziału 607-655-558